maandag 19 maart 2012

Rose Pro RS3000 in de bestelling

Pff, de kogel is door de kerk ...


Na het afwachten op een bonus van werk en de verkoop van mijn drumstel sinds vorige week druk bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe fiets. Bij Rose.nl (what's in the name) kan je je eigen fiets configureren en dus speelde ik daar lustig op los op zoek naar de beste keuze. En veel gelezen op het forum over wielen met het gevolg dat ik al zwaar over begroting heenging. Nieuwe financiĆ«le bronnen werden aangewend, verkoop van vrije dagen en gebruik maken van fietsplan straks. 

Resultaat na druk heen en weer gecommuniceer met Rose.nl en informatie nu dan toch de volgende fiets in de bestelling:

Merk: Rose Pro RS3000
Frame: Aluminium 
Shiny white/green
Maat: 57
Groep: Shimano Ultegra 6700, crankstel: compact 50/34, cassette 12-28
Zadel: Fi'zik Antares zwart/rood
Stuur en stuurpen: 3T
Pedalen: Shimano SPD A520, waar ik al jaren plezier van heb op een racefiets (de goedkoopste klikpedalen)
Wielen: Mavic Cosmic Carbone SL (zodat ik er met ligstuurtje ook profijt heb bij TT wedstrijden en triathlon)


Levertijd: 4 wkn (19 april 2012)

Hopelijk kan ik hem 1 week eerder ophalen (scheelt 15euro karton- en 32 euro verzendkosten) zodat hij meteen zijn vuurdoop kan krijgen met de Tijdrijderscup. Betekent dat er voorlopig geen TT bike gaat komen ook al ga ik de > 37km/pu halen dit jaar. Maar ik hoop hier voorlopig mee uit de voeten te kunnen met mijn ligstuurtje en aerowielen. Wie weet later eens een 2e hands TT frame aanschaffen.

Vergeet ik nog iets?

Gaat er zo uit zien:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten